søndag 6. april 2008

Konfirmasjonskort

Hei
Da har jeg fått laget noen konfirmasjonskort i dag. Er kommet skikkelig i siget he he. Her har jeg brukt stempel fra Tim Holz, mønsterpapir fra Sassafrasslass, journalingcard fra Prima, tekststempel fra stempelglede og inni er det swirl fra inkadinkado.


Inni

Her er samme motivstempel brukt og samme tekststempel. Mønsterpapir fra Vibeke Spigseth og prima blomster. Stemplet på glossy kartong og malte med distress


Et kort til jente. Maribel fra Stempelglede - er blitt skikkelig glad i det altså. Mønsterpapir fra Daisy D, swirl fra QK rev. og tekststempel fra stempelglede. Blomster fra prima


Det var alt for i kveld. Loppekassen venter, men jeg har fri i morgen. Skal bli deilig å slappe av etter å ha sendt mann og barn ut dørene i morgen.
Ha en fin uke alle sammen!
Klem






3 kommentarer:

Elisabeth sa...

heiiii
ååå ja disse kortene var jo bare sååå fine da;) jeg har jo sett de også jeg da.. og du var jo så effektiv i går også da på treffet.. jeg var vel egentlig bare et uromoment hi hi ( skal ikke gjenta seg hi hi)
snakkes;)

❤ Kaia sa...

Hei.
Kjempefine kort altså.
Nydelig det stempelet fra stempelglede. Flink å beskrive korta er du også. Kansje jeg og skulle gjort det.
Snakkes ;-)

Trine sa...

Wow, så produktiv du har vært!
Ser ut til at det løsner for deg på treffkveldene. Du lager kjempe fine kort!
Søren som jeg savner dere altså!
Tenke seg til....legge skolekvelden på mandager!...onsdager også.
Har prøvd å lage litt her hjemme jeg nå, men det blir ikke så mye tid til det.
Kanskje en prioriteringssak også, men du vet, samvittigheta.... Synes ikke jeg kan gjemme meg bort på et rom for meg selv heller, de kveldene jeg er hjemme.
Ja ja, jeg kan ta det igjen når jeg er ferdig på skolen til nytt år.
Snakkes da.