søndag 30. mars 2008

Bryllupskort

Hei igjen!
I kveld har jeg fått lagt et bryllupskort til ei korpsvenninne som gifta seg så brått her en søndag:) De lurte oss alle!! Kortet skal følge gaven fra korpset. Jeg har brukt Bazill Bling, mønsterpapir "Princess Bride" fra Rusty Pickle. Bildet er lastet ned fra nettet. Ellers har jeg brukt blondebånd, swirl fra Inkadinkado og stempelsverten er Timber Brown fra StazOn







I morgen starter en ny uke. Tiden flyr avgårde, vi er snart i april. Det skal bli deilig med litt vår i luften etterhvert. Jeg har fri i morgen og har som mål å lage noen konfirmantkort da.
Ha ei super uke!
Klem





4 kommentarer:

Trine sa...

WOW, det må jeg bare si! Nå er det kommet utrolig mye kjempe fint her i bloggen din Lena!
Du har jo laget en hel masse da!
Gøy å se noe nytt når en er på surferunde i bloggehavet!
Ha en fin dag da, så treffes vi nok snart igjen.

Inger Marie sa...

Ååå så nydelig bryllupskort.
Og LO´n var også kjempe nydelig.

Ha en flott dag!!

Klem

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Kjempefint kort, nydelige farger.
Likte swirlen som du har brukt veldig godt.
Snakkes vel på mandag??
Ha en fin kveld

Unknown sa...

Wow....sååå lekkert dette brylupskortet var...sukk! så herlige samstemte farger!!
Flott gjennomført på alle sider!!

Ha ei flott veke!

klem,
Jorunn