lørdag 29. mars 2008

Min første LO!

Endelig har jeg fått somlet meg til å prøve meg på scrapping. Har hatt lyst til det lenge, men jeg har så utrolig mange bilder at jeg ikke har visst hvor jeg skulle starte. Etter å ha vært på scrappejungelen i Stavanger og fått tak i disse flotte papirene fra Wild Aspargus, bestemte jeg meg for å gå i gang. Ble skikkelig inspirert med andre ord. Og slik ble resultatet: Helt greit - en plass må man begynne:)

Arkene er fra Wild Aspargus serien "sisters", journalcard i samme serie, blomst fra Prima og swirlen er grungeboard fra Tim Holtz. Den er farget med dabber "Cranberry". Bokstavene er foam thickers, også de farget med dabberen. Bildet ble tatt i Slettedalen i Sauda påsken for ett år siden. Ungene stortrives der oppe. De elsker å leke i snøen uansett vær. Tusen takk til Elisabeth
for alle tips og gode råd. Hva skulle jeg gjort uten deg? Du er bare fantastisk:)
Ha en fortsatt fin kveld

Klem

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

WOOOOOOOOOW den ble jo kjempe lekker jo. Du er så flink atte;) Ble fint med det bilde som vi lagte litt feil i dag hi hi...
Swirlen ble utrolig fin ja og alt det andre fine stæsjet da;)
Ja jeg gleder meg til å se flere sånn Lena;)
Ha en kjempe fin helg

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Den ble kjempefin. Nydelige farger.
Synes du har vært kjempeflink jeg, og bare vent, snart får du dilla. Jo fler du lager, jo mer har du lyst å lage. Jeg har fått meg blogg nå også, så du må inn å se...
Ha en strålende søndag ;-)