søndag 16. mars 2008

Bestillingskort baby

Hei igjen!
I kveld fikk jeg laget et eneste kort. Magert utbytte spør du meg:) Søsteren min har bestilt et jentebaby-kort og dette ble altså resultatet. Håper hun blir fornøyd. Papiret er fra Heidi Grace Design, stempelet fra Paper Inspirations, tekststempel "gratulerer" fra Else Irene Meling, tekst skrevet i word (husker ikke teksttype), Stempel inni fra Rhonna Farer og fra Kreativ Hobby

Innsiden - ikke så avansert
Baksiden

Nå skal jeg slappe av litt foran tv'en før jeg finner loppekassa. Ha en fortsatt fin kveld:)



3 kommentarer:

Elisabeth sa...

heiiiii
ååååå syns det var kjempe nydelig jeg da;)

Nå er det litt rydding og sånn her før jeg skal en liten tur på besøk..
Ha en kjempe fin påske
klem fra elisabeth

aleida sa...

Hai Lena,

What a beautiful cards. Lovely kind of pink.

Inger Marie sa...

Syns kortet ditt ble nydelig jeg.
Flott stempel og herlige farger.

Ha en fin helg!!

Klem fra Inger Marie