lørdag 12. april 2008

Flere konfirmasjonskort

Hei
Her er flere konfirmasjonskort. De to første lagte jeg på treffet sist mandag. Jeg var skikkelig effektiv, tror det er første gang jeg har blitt ferdig med to kort på disse treffene:)

På det første kortet har jeg brukt mønsterpapir fra DaisyD. Journalingcard fra Prima, stempel fra Paperbag studio og i mangel på "billetter", brukte jeg kanten på Bohemiapapirene.

Innsiden; tekst fra konfirmantplata fra Stempelglede og swirl fra Inkadinkado

Baksiden

Her har jeg brukt mønsterpapir fra Rhonna Farrer, fotostempel fra Stempelglede, tekststempel fra Stempelglede og blomst fra Prima. Fotostempelet har jeg svampet med distress etter tips på Gunnhild Bay sin blogg. Kortet er litt lysere enn det ser ut her.



I kveld har jeg produsert 1 kort. Vet ikke om jeg er helt fornøyd, men men. Mønsterpapiret er fra Peripheryserien til Basic Grey. Igjen har jeg brukt Maribel fra Stempelglede, svampet på samme måte som beskrevet over. Swirl fra Inkadinkado, blomster fra Prima og tekststempel fra Stempelglede.

Jeg hadde håpet å være litt mer produktiv denne helgen, men det er nå en dag igjen i morgen da. Takk til alle dere som legger igjen så koselige kommentarer i bloggen min. Det er veldig kjekt å få tilbakemelding på det en gjør:)
Ha en fortsatt fin helg alle sammen!
Klem



10 kommentarer:

Hanne sa...

Hei Lena, og tusen takk for så hyggelig hilsen i bloggen min! Det er så trivelig å få sånne tilbakemeldinger, og ekstra artig er det når det er fra noen jeg ikke har sett før. Det er jo en jungel, dette her, hvor det ikke alltid er så lett å finne frem...

Jeg tar det som en ære at du vil legge en link til meg, og jeg gjør gjerne det samme til deg, for du lager jo utrolig masse fint!

God natt fra Hanne:)

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Nydelige kort, som vanlig ;-)
Skal du på treff i morra???
Snakkes kanskje der da :-)

Trine sa...

Hei på deg Lena!

Så fine kort du har laget da! Du var skikkelig produktiv på mandag du også. Så kjekt! På mandag kommer jeg også på butikken, å det gleder jeg meg til! Jeg gir avkall på en kveld med studiegruppa for å få være med den siste gangen før sommeren.
Kommer du også? Da snakes vi.

Unknown sa...

Du er i konfirmasjonsmodus du også ser eg...Er jo tid for det no!
kjempenydelige kort også!! Herlige farger og lekre detaljer!!

Du spurte om det stempelet på 60 års bryllupskortet. Det er fra Diamonds rubberstamp, men er ikkje stempel, men motiv frå en cd. send meg en mail til jorunnskrede@yahoo.no, hvis du vil ha! ;o)

Klem,
Jorunn

Elisabeth sa...

hei hei Lena;)
ja disse kortene dine er bare så fine;) du har kommet godt i gang du med konfirmasjons kortene... det har ikke jeg hi hi
i dag har jeg fri og jeg lurer på om jeg må sette meg ned med albumen litt.. herremann altså det er bare 1 uke til vi får besøk og så er det konfirmasjon... huff så tida går...
ha en fin dag da;)

Anonym sa...

Flotte konfirmasjonskort med nydelige motiver og design. Likte det midterste ekstra godt, men alle var kjempefine! Ha en flott søndag!

Inger Marie sa...

Så nydelige konfirmasjons kort da Lena.
Nydelige farger og detaljer.

Ha en go natt og en fin torsdag

God klem fra Inger Marie

Elisabeth sa...

hei hei;)
nå trodde jeg at jeg skulle være så heldig å få se det du lagte i går... men kanskje du ble litt sen siden du var ute og kjørte litt ekstra båt hi hi
du kommer nok til å få høre den flere ganger ja hi hi jeg glemmer ikke så raskt hi hi

ha en kjempe fin pinse helg
klem fra elisabeth

❤ Kaia sa...

SAVNER EN OPPDATERING ;-)

Andrea sa...

Wow, great cards!
xAndrea