lørdag 14. juni 2008

PÅ TIDE MED EN OPPDATERING!!

Ja da er det jammen lenge siden jeg har oppdatert bloggen min. Jeg skjems, men tida har rett og slett ikke strekt til. Det betyr ikke at jeg ikke har laget noen kort siden april, men jeg har ikke hatt tid til å sitte foran pc'en.

Her er konfirmasjonskort, 50-års kort, gullbryllupskort og bursdagskort.

Her har jeg prøvd teknikken som ble beskrevet i det siste Ett trykk. Jeg brukte fargene antique linen, fired brick, aged mahogny og walnut stain. Stemplene er fra Rubber Stamp og Else Irene Meling. Bildet er litt mørkt, det er lysere i virkeligheten. Artig teknikk og morsom å holde på med. Blir nok flere slike. Kortet er til ei venninne som feires i dag.

De to konfirmasjonskortene er bestillingskort.

Svogeren min var 50 år i april. Da måtte han få et kort må vite! Stemplet fikk jeg låne av Trine, takk skal du ha:) Billetten har Elisabeth laget til meg. Takk til deg også. Dere er supre:)



Konfirmantkort jeg gav bort selv. Stemplene er kjøpt på Scrapshop på Sola. Jeg er blitt veldig glad i dem.


Dette er også et bestillingskort. En kollega hadde foreldre som skulle feire gullbryllup. Motivet fikk jeg tilsendt av Jorunn. Tusen takk! Det viste seg i ettertid at motivet passet perfekt for faren til min kollega hadde nettopp lagd ny terrasse. Dette visste ikke jeg om før jeg leverte kortet til henne så det var jo morsomt da.




Prøvde meg på en pose. Skal ha den som mal for meg selv. Ble helt ok den
Jeg skal prøve å oppdatere bloggen litt oftere. Nå er det jo laaang sommerferie om en uke (er lærer) så da må jeg jo få lagt noen kort.
Takk til alle som er innom bloggen min og legger igjen kommentarer. Det er supert!
Klem Lena





5 kommentarer:

Trine sa...

Hei igjen Lena!
Ja nå er det jammen lenge siden det har vært liv her også, så det var koselig å se noe nytt! Så nydelige kort du har laget! Skikkelige nydelige farger og fine oppsett!
Jeg er helt sjuk etter å få sitte på hobbyrommet mitt å kreere, men nå går det mest i skole arbeid og familie. Så det har ikke skjedd så mye på bloggen min heller på lenge. Men det kommer nok med tiden. Ha en fin dag da!

❤ Kaia sa...

Ska sei.
Det var godt å se at du er i sving igjen, og så mange superfine kort du har laget. stemplene du har kjøpt på scrapshop var utrolig fine, er helt enig med deg der.
Ha en fortsatt fin kveld ;-)

❤ Kaia sa...

Hei igjen ;-)

Jeg har tagget deg, gå inn i bloggen min å se.
Ha ei superfin og kreativ helg ;-)

Andrea sa...

Wow, so many great cards.
xAndrea

Anonym sa...

Nydelige kort og pose. Motivene på konfirmasjonskortene var utrolig fine. Ha en flott uke!