søndag 9. mai 2010

På høy tid med en oppdatering

Hei
Ja da var det virkelig på sin plass med en oppdatering av bloggen. Jeg har ikke vært kjempeivrig på å lage kort, men jeg fant da noen som jeg ikke har vist tidligere. Bursdagskort og konfirmasjonskort



Konfirmantkort til jente. Brukte de nydelige arkene fra Maja Design. Stemplet er fra Wiff of joy, malt med Distress. Ellers blomster fra prima, sommerfugl fra kort og godt og hjerte fra Unik Hobby.
Bursdagskort, husker ikke helt til hvem i farten. Har brukt ark fra My minds eye (tror jeg), stempel fra stempelglede (embosset) og tekststempel fra Else Irene Meling. Ellers er det blondebånd og blomster.

Et bestillingskort i litt utradisjonelt format til meg å være. Igjen har jeg brukt de nydelige arkene fra Maja Design. Hjertet fra Stempelglede og tekst fra Else Irene Meling. Sommerfugl fra kort og godt og blomster fra prima


En liten detalj, beklager uklart bilde.



Baksiden. Helt enkel
Jeg har et par konfirmasjonskort til å legge ut. Om noen strakser. Maskinen klarte ikke å laste inn alle på en gang. Hei så lenge!
Mvh Lena













Ingen kommentarer: