lørdag 23. februar 2008

Det er liv i meg!

Hei alle sammen!
Nå er det jammen svært lenge siden jeg har fått gjort noe på bloggen min. Jeg har masse kort fra jul å legge ut, men har vært lite produktiv den siste tiden. Det har vært så utrolig travelt med alt! Jeg håper kortkveldene til Elisabeth snart kommer i gang igjen slik at jeg får laget noen kort.

Nå nærmer det seg slutten på vinterferien og den har jammen vært innholdsrik. Sist helg var jeg på kusinetreff på Koløyholmen i Fitjar. Det var utrolig kjekt. Vi var 6 kusiner, 3 søskenpar, som koste oss med god mat og drikke og mye sang og musikk. Utrolig hva som bor i oss når verken mann eller barn er i nærheten! Søndag kom Leif Eivind med ungene, og jeg og ungene reiste videre til Sotra til min søster. Ungene gikk på skøyter hver dag og til og med jeg lærte noe nytt på isen. Min eldste niese går nemlig på kunstløpkurs og hadde mye å lære bort. Tro meg; ingenting er så enkelt som det ser ut til!!

Nei nå er det snart Farmen på TV og så er det å få ungene i seng. Kanskje jeg får lagt noen kort i kveld??

Ha en fin helg alle sammen!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Heiiiiiiiiiiii
ja det var nå jammen godt å høre at det var liv i deg hi hi
Høres ut som du har hatt en fin vinter ferie;)
Ja vi må se om vi ikke får til noe kort kveld igjen, det er jammen lenge siden nå..
snakkes
Klem fra Elisabeth

Inger Marie sa...

Hei på deg!!

Håper virkelig det kommer noen nye kort i bloggen din snart som vi kan nyte å se på :)

Ha en fin søndagskveld!!

God klem

❤ Kaia sa...

Jaså, det ser dårlig ut spør du meg.
Men det er vel travle tider.
Snakkes vel snart på et treff
Karianne