mandag 8. oktober 2007

Hei alle sammen!

Det har jammen ikke vært mye nytt å finne på bloggen min den siste tiden. Dagene har vært fullt av andre ting som må gjøres. Det betyr ikke at jeg ikke har laget kort, selv om det er forsvinnende lite av det også. Kortet under er et bestillingskort til en kollega som ble tante for et par uker siden. Heldigvis falt kortet i smak både for bestiller og mottaker. Det er så kjekt når andre setter pris på det man lager. Jeg skal prøve å bli litt mer flittig på bloggen, har høstferie denne uka så det bør være litt tid til det. I kveld skal vi samles på butikken hos Elisabeth og lage kort. Det gleder jeg meg til for der har jeg ikke vært siden før sommerferien!


Framsiden...
Innsiden....


Baksiden.....

7 kommentarer:

Trine sa...

Hei på deg Lena!
Hadde dere det kjekt på mandag! Jeg har vært hjemme hos familien min ei lita uke, så jeg fikk ikke kommet! Var der sist gang, men da var ikke du der! Det var skikkelig hærlig å begynne igjen synes jeg!
For et nydelig kort du har laget her da! Ikke rart de ble fornøyd!
Ha ei fin helg da! Snakkes!

Elisabeth sa...

hei hei Lena
ja dette kortet var bare helt nyyydelig. Kan tenke meg det at de ble fornøyde ja..
snakkes å onsdag;)
klem fra elisabeth

Elisabeth sa...

hei hei
jeg har utfordret deg..ta en titt hos meg
klem fra elisabeth

Maria sa...

Vilket sött kort du gjort! Tusen takk för gullig kommentar i min blogg! Ledsen att jag inte skrivit tillbaks, är lite dålig på att uppdatera men hoppas jag ska bli bättre nu på det! ;0)
Du har blivit "tagen" i min blogg, hoppas du vill vara med! :0)
Ha det gott!
Klem

Trine sa...

Hei igjen Lena!

Nå har jeg har gitt deg en pris. Kom innom bloggen min å se da vel.

Ha det bra så lenge.

Unknown sa...

Heisann!!

Oij, her var det komt til mange flotte kort sidan sist eg var innom!
Er så moro å sjå at du pynter på innsidene også!!

Eg har forresten gitt deg en pris, ta turen innom bloggen min for å lese meir ;o)

klem,
Jorunn

Jorunn sa...

eg har gitt deg ein pris