mandag 17. september 2007

Bryllupskort og 1-års kort

Hei alle sammen.......Nå er det en god stund siden jeg har vært innom her med noe nytt. Jeg har likevel hatt prosjekter som jeg nå endelig kan legge inn. Denne helgen var begivenhetsrik for familien vår. Først ble nevøen vår på Randaberg, Eirik, gift med sin Trine. Fantastisk bryllup! De fikk dette trekkspill-kortet fra oss


Framsiden...


Side 1-3...

side 4-6



Baksiden..


Søndag morgen var det å finne fram utstyret igjen, hadde tatt det med til Jæren. Even, en annen nevø, var 1 år i går søndag. Han fikk dette kortet

Framsiden





innsiden






Baksiden
Det ble med andre ord masse selskap, nydelig mat og masse kaker. Nå må det bli smalhans på det området for ei stund, he he. Ellers eser vi ut...... Ha en fin dag alle sammen!







4 kommentarer:

Trine sa...

Hei igjen Lena!
Så gøy å se at det er liv i deg også! Hehe..
Å for ei nydelig trekkspillbok du har laget! Gjetter at brudeparet ble kjempe glad for den!
Å kortet til 1 åringen er sååå søtt!
Ja nå er det ikke lenge igjen før vi skal treffes hos Elisabeth igjen, å jeg gleder meg vanvittig!
Høres ut til at du har hatt en vidunderlig helg!
Snakkes!

Gunhild sa...

Nydelig trekkspill-bok!! Tenker den ble godt mottatt! Kjempefint bursdagskort også :) Jeg har en del Penny Black-stempler, men det er lenge siden jeg har brukt dem. Nå fikk jeg lyst til å ta dem fram igjen, takk for inspirasjonen!

Klem fra Gunhild

Inger Marie sa...

Heii Lene!!

Ååå så nydelig trekkspill kort, tenker brudeparet ble glad for det.
Og bursdagskortet til Even var jo også så herlig.


Ha en fin dag !!

Klem fra Inger Marie

Elisabeth sa...

Hei Lena
synd du ikke kunne bli med i går..
huff og det bilde jeg fikk av deg i går da.. var godt at dere ikke var i hagen da..
vi snakkes
klem fra elisabeth