torsdag 15. november 2007

Julekort og dåpskort

Hei alle sammen!

ENDELIG er jeg på blogg igjen. Det har vært travle tider og lite tid til å lage kort, men nå håper jeg å komme i rute igjen. Jeg har ca 40 julekort som skal lages og sendes til familie og venner. I tillegg kommer bestillingskort. Det er nok å henge fingrene i med andre ord! I går kom julepakken fra Hängler og Stängler. De er utrolig flotte. Gleder meg til å lage noe med de. Her er 3 julekort som er laget pluss et bestillingskort til dåp. Bildene er tatt med mobilen så de er ikke av kjempekvalitet. Får ikke til å laste opp bilder i bloggen som er tatt med kameraet vårt.

Snakkes!:)






























4 kommentarer:

Trine sa...

Hei Lena!
Takk for koselig kommentar i bloggen min!
Så fint at du har fått litt tid igjen til kort! Det er så gøy å se noe nytt! Kjempe fine kort du har laget her da! Det med huset er nydelig!
Skal du på butikken på mandag da? Jeg skal , hvis jeg ikke skal jobbe. Gleder meg! Alltid koselig når vi treffes der! (eller andre steder det for den del) Ha en fin kveld!

Trine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth sa...

hei Lena
så fine kort du har laget, godt å se at du er på blogg igjen hi hi ikke noe gøy å ha det for travelt... de var bare nyyydelige de stemplene i dag.. gleder meg til jeg får mine..
nå skal jeg pakke litt til vi skal på hytta i morgen
ha en fin helg
klem fra elisabeth

Inger Marie sa...

Hei Lena!!!

Så flotte julekort du har fått laget.
Og dåpskortet var også nydelig!!

Ha en fin helg!!

Klem fra Inger Marie