fredag 31. august 2007

Lenge siden

Det er en stund siden jeg har lagt ut noe her. Jeg er forsåvidt ikke inne i noen tørke, men jeg har begynt å jobbe igjen og det tar all fritid. Som lærer har jeg ingen 9-16 jobb og det merkes spesielt i starten:( Dessuten har ungene startet opp med fritidsaktivitetene sine igjen og det krever at jeg må kjøre dem hit og dit. Men, i helgen er det sauesamling og jeg skal få fri fra barn og mann lørdag så jeg håper å få laget noe da. Jeg har ikke tenkt å springe etter de dyra der he he. Har gjort det før og det var ikke noe særlig. De vil jo ikke hjem men være på fjellet!

3 kommentarer:

Trine sa...

Gleder meg til du legger ut noe igjen, spennende! Skal dere samle til helgen dere da? Vi har det neste helg vi, men jeg skal jobbe så det blir ikke noe fjelltur på meg heller. Da har jeg jobbet fem helger på rad, å nå gleder jeg meg til helgefri. Litt kjedelig å alltid jobbe når de andre er hjemme. Tenker jobben din tar mye tid nå i begynnelsen! Vi snakkes!

Elisabeth sa...

he he ja jeg sa det jeg at jeg gledet meg til å komme i det gamle og vante igjen, men etter den første uken på skolen så hadde jeg visst glemt hvor travelt det egentlig var he he..
Ja da kan vi se frem til mye fint her vi da altså hi hi godt å ha noen timer for seg selv.. Det har jeg i dag og jeg har fått laget ett kort med stemplene som jeg fikk i går.. skal ned igjen nå og se om jeg får til noe mer. er skikkelig gira for tiden hi hi
ha en fin fredags kveld
snakkes;)

Elisabeth sa...

hei hei lena;)
å så herlig da å være alene litt.. gleder meg til å se hva du får lagt i kveld...
jeg har vært skikkelig effektiv i dag.. jeg var i kaste modus. så jeg kom hjem og begynte å rydde i skaper og kastet det som kastet kunne. jeg sa det her hjemme at det de ville ha mått de skynde seg å ta... og hold på trusa, for nå er jeg lei.... hi hi.... så nå står det fire søppel sekker ute og 1 og en halv til et tante barn med klær og leker. Men når jeg ser meg rundt så viser det ikke.. for alt har vært gjemt i skap og skuffer.. ja ja, jeg vet i alle fall at det er gjort. så nå sitter jeg og koser meg med mitt 2. glass rødvin. tror ikke jeg lager noe i kveld.. vi snakkes
klem fra elisabeth